Misja

Ciesz się zdrowszym życiem każdego dnia.

chcemy Wzmocnić naszą silną pozycję na polskim rynku, aby umożliwić globalną ekspansję, dzięki wyjątkowym ludziom i produktom, z których jesteśmy dumni.

wizja

Image

marki

Wybierz markę, aby dowiedzieć się więcej

Marka Bakalland to ponad 30 lat tradycji, opartych na doświadczeniu i pasji.

Dowiedz się więcej
Icon

Obserwuj na:

Jako ekspert oraz niekwestionowany lider rynku bakalii pragnie aktywnie uczestniczyć w życiu Polaków, budząc optymizm, dając radość pod postacią naturalnych i zdrowych produktów. Na całym świecie wyszukiwane są najlepsze bakalie, odpowiednio selekcjonowane, przetwarzane i komponowane, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Bakalland to najbardziej rozpoznawalna marka wśród bakali, ciesząca się ogromnym zaufaniem klientów oraz będąca synonimem kategorii.

Marka Delecta jest wiodącym graczem na rynku szeroko rozumianych produktów do pieczenia i deserów.

To marka godna zaufania, wierząca, że przygotowywanie prostych i smacznych wypieków oraz deserów, to doskonała okazja do podtrzymywania bliskich relacji międzyludzkich. Delecta – Powiedz to prosto z serca. Dzięki produktom marki Delecta konsumenci mogą wyrażać siebie, odczuwać satysfakcję z przygotowywania zawsze wysokiej jakości deserów, a także odczuwać radość z obdarowywania nimi swoich bliskich.

Icon

Obserwuj na:

Dowiedz się więcej

Purella Superfoods zadebiutowała na rynku spożywczym w 2016 roku i w krótkim czasie stała się jednym z liderów w branży zdrowej żywności

i superfoods.

Misją marki jest demokratyzowanie zdrowego odżywiania, dlatego prowadzi działania edukacyjne związane z superfoods oraz zdrowym stylem życia, a także motywuje i inspiruje do dbania o siebie i zmiany nawyków żywieniowych. Sercem marki są superfoods, produkty roślinne o najwyższych wartościach odżywczych, które stanowią również istotny składnik we wszystkich kategoriach należących do portfolio: musli, ziół, shotów i suplementów.

Icon

Obserwuj na:

Dowiedz się więcej

Marka BeRAW została stworzona w 2017 roku wspólnie z jej ambasadorką Ewą Chodakowską.

Icon

Obserwuj na:

Dowiedz się więcej

To marka zdrowych przekąsek: batonów, ciasteczek probiotycznych, smoothie oraz kremów orzechowych. Podstawowymi wyróżnikami marki są prosty i czysty skład produktów, naturalne składniki oraz pyszny smak, dostarczające przyjemność bez wyrzutów sumienia. Produkty marki dedykowane są dla aktywnych kobiet. W 2021 powstała marka BeRAW Kids oferująca produkty dedykowane dzieciom.

BeRAW Kids to produkty bez dodatku cukru, bez oleju palmowego, bez sztucznych aromatów i barwników.Marka powstała, by wspierać rodziców w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci

i zapewnić alternatywę dla popularnych, dosładzanych przekąsek.

Anatol to znana od wielu lat marka kawy zbożowej, ceniona za naturalny i prosty skład, oparty na mieszance polskich zbóż: żyto, jęczmień i cykoria.

Icon

Obserwuj na:

Dowiedz się więcej

Naturalność produktu gwarantuje również tradycyjna metoda wyprażania zbóż i cykorii, której początki sięgają 1816 roku. Produkty marki Anatol zachwycają swoją niemal rzemieślniczą prostotą, skomponowane są z myślą dbania o zdrowie i dobre samopoczucie konsumentów, oferując im to, co najlepsze z natury.

FoodWell. Ciesz się zdrowszym życiem, każdego dnia.


FoodWell to przede wszystkim zjednoczony ZESPÓŁ, zbudowany z najlepszych specjalistów. Zespół, który z pasją, w oparciu o nasze wartości: Uczciwość, Przywództwo, Innowacje, Współpraca, Wiedza i nauka, Wyjątkowi ludzie, Orientacja na wynik, Jakość we wszystkim, co robimy, WSPÓLNIE realizuje wytyczone, ambitne cele.


Czerpiemy dobro z NATURY, by produkować żywność i dawać ludziom radość. Inspirujemy do codziennego dbania o siebie i o swoją dietę, edukując i mobilizując naszych konsumentów do życia w zgodzie z ideą WELLBEING'u, który rozumiemy po prostu jako dobre życie! Tworzymy produkty zgodne z oczekiwaniami konsumentów, dostosowane do ich stylu życia, które łączą RADOŚĆ JEDZENIA i DBANIE O ZDROWIE.


Stawiamy na LUDZI, którzy tworzą naszą organizację, bo dzięki ich zaangażowaniu możemy się tak intensywnie rozwijać. Nie jesteśmy idealni za to jesteśmy prawdziwi i jesteśmy sobą. Korzystamy z naszej różnorodności, szanujemy naszą odmienność, bo dzięki temu wypełniamy swoimi kompetencjami wszystkie obszary organizacji.


DBAMY O ROZWÓJ zgodny z duchem EKOLOGICZNEGO BIZNESU. Kieruje nami ciągłe pragnienie INNOWACJI, stajemy się trendseterem w tworzeniu żywności Better for You.

RAZEM MAMY WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI

nasze wartości

Jesteśmy autentyczni. Dążymy do najwyższych standardów etyki i zarządzania.Traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem. Otwarcie akceptujemy różne poglądy. Jesteśmy wobec siebie uczciwi i szczerzy.

Uczciwość

Myślimy z rozmachem - koncentrujemy nasze wysiłki na dużych możliwościach. Zarażamy wiarą, pasją i pozytywną energią. Lubimy wyzwania, jesteśmy odporni w ich obliczu. Zbędne wyjaśnienia to strata czasu. Wolimy uczyć się i działać. Cenimy coaching i informacje zwrotne, ponieważ czerpiemy radość z wpływu na rozwój i transparentną komunikację naszego zespołu. Staramy się być autentycznym wzorem do naśladowania i nie boimy się mówić: "Przepraszam", "Potrzebuję twojej pomocy" lub "Popełniłem błąd". Przywództwo nie powinno być licencją na robienie mniej, ale odpowiedzialnością za robienie więcej. Nieustannie wychodzimy z naszej strefy komfortu.

Przywództwo

Jesteśmy zwinni, szybcy i niekorporacyjni. Wprowadzamy innowacje, aby tworzyć zachwycające marki i produkty, które są uwielbiane przez konsumentów. Wprowadzamy innowacje w naszym modelu biznesowym i wszystkich procesach, aby lepiej zarządzać naszą złożonością. Jesteśmy przedsiębiorczy, zawsze szukamy nowych rozwiązań i możliwości. Oczekujemy od siebie, że będziemy myśleć inaczej i kwestionować „status quo”. Rozumiemy, że ciągłe robienie tego samego nie prowadzi do innych rezultatów. Skupiamy się na wielkich ideach.

Innowacje

Pracujemy ze sobą blisko, aby znaleźć najlepsze możliwe rozwiązanie i osiągać najlepsze wyniki. Budujemy, oparte na zaufaniu, relacje z naszymi klientami i dostawcami. Jesteśmy dumni z tego, co robimy - z naszej zdolności do rozwoju i kształtowania sposobu, w jaki pracujemy. Jesteśmy ambitni i dążymy do bycia numerem 1 lub 2 we wszystkich kategoriach, w których konkurujemy. Wierzymy w siłę wielofunkcyjnego, kolektywnego geniuszu. Świętujemy sukcesy i nagradzamy wyniki. Ściśle ze sobą pracujemy i znajmy swoje wzajemne działania. Wspieramy się nawzajem. Zakładamy dobre intencje.

Współpraca

Szanujemy dane i w pełni wykorzystujemy je do podejmowania decyzji i osiągania celów. Przekształcamy dane w wiedzę i dzielimy się nimi w jasny sposób. Wyciągamy wnioski i podejmujemy działania. Co? I co z tego? Co teraz? Jesteśmy dumni z tego, że koncentrujemy się zarówno na klientach, jak i konsumentach. Wierzymy, że nasza wiedza może stanowić przewagę konkurencyjną. Zawsze mamy najlepszy w swojej klasie punkt odniesienia.

Wiedza i nauka

Wierzymy, że wyjątkowi ludzie zmieniają świat.


Jesteśmy obecni, dumni, energiczni i chętni do wygrywania.

Każdego dnia dajemy z siebie wszystko. Jesteśmy upartymi optymistami.

Bierzemy odpowiedzialność za nasze działania i wyniki. Umożliwiamy naszym pracownikom szybką naukę i rozwój.


Wykazujemy chęć uczenia się od siebie nawzajem, zarówno na podstawie porażek, jak i sukcesów. Jesteśmy pokorni i nigdy nie zakładamy, że jesteśmy na szczycie naszej gry.

Wyjątkowi ludzie

Wierzymy, że wyniki są napędzane przez doskonałość ich wykonania. Zawsze skupiamy siły na rozwoju, tworzeniu nowych okazji oraz eliminowaniu niepotrzebnych kosztów. Przełamujemy bariery i przeszkody, ponieważ jesteśmy zorientowani na rozwiązaniach. Bierzemy odpowiedzialność za osiągane wyniki. Działamy z poczuciem pilności, aby zrozumieć nasze wyniki i podjąć szybkie i wnikliwe działania. Zawsze dążymy do tworzenia produktów, procesów i usług o wyższej wartości.

Orientacja na wynik

Koncentrujemy się na dostarczaniu najwyższej jakości we wszystkich naszych obszarach działania. To, co robimy, robimy dobrze. Dążymy do tego, by nasze działania były „dobre za pierwszym razem". Stawiając poprzeczkę wysoko, inspirujemy innych do naśladowania. Dążymy do „światowego standardu”. Chcemy, aby nasi interesariusze postrzegali nasz „normalny standard" jako „wyjątkowy”.

Jakość

2023.12.21 – Informacja o realizacji Strategii Podatkowej za rok podatkowy 2022

kontakt

Masz jakieś pytania? Wypełnij poniższy formularz

Food Well Sp. Z o.o. ul. Fabryczna 5

00-446 Warszawa

Polityka Prywatności